Вітаю на блозі словесника. Сподіваюся, що інформація буде цікавою та корисною для Вас

Вітаю на блозі

пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Поезія Розумець Павлини



Я хочу миру в Україні! 
Здається це лише слова, та що робити?
На серці знову чути шум і крики .
А думка хоче вільною літати,
Не плакати, не слухати гармати.
Я хочу миру в Україні!
Чи знову відібрали в нас свободу?
Забрали Крим, зганьбили його вроду.
Й бійці не п’ють удома чисту воду,
А все чекають миру і відходу.
Я хочу миру в Україні!
Відважні воїни – солдати волі,
Із зброєю в руках на поклик долі.
Ви мусите з «братами» воювати,
Хоч зрадників не можна так назвати!
Я хочу миру в Україні!
Ми знову свій чорнозем захищаєм,
На оборону рідної землі стаєм.
Ми віримо, ми боремось, ми знаємо:
До правди шлях яким йдемо.
Я хочу миру в Україні!

1 коментар: