Вітаю на блозі словесника. Сподіваюся, що інформація буде цікавою та корисною для Вас

Вітаю на блозі

неділя, 19 березня 2017 р.

День народження поета

Вітаємо Ліну Василівну  з роковинами! 


Сьогодні святкує свій черговий День нароження жінка, поетеса-шістдесятниця. яку справедливо називають совістю нації. А мені хочеться сказати про Ліну Василівну рядками з улюбленого роману "Маруся Чурай": "Це - голос наш! Це - пісня! Це - душа!". Ліна Костенко - духовний нащадок Шевченка, Лесі Українки, Франка. Вражає здатність письменниці осмислювати і висловлювати найголовніші проблеми української дійсності. Надихає загострене почуття Істини та Краси. Уроки літератури, на яких знайомимося з творчістю Ліни Костенко, приносять приємні несподіванки. Хочу поділитися учнівським відгуком на поезію "Кольорові миші"


Діалог із Анною, що робила кольорові миші

- Я із майбутнього прийшла  у гості, Анно!
Скажи, прошу, як  із листочків клена
Робила тих  мишаток швидко й гарно?
Чи можеш  їх робить навчить мене?
- Нескладно незвичайне щось робити,
Коли в душі фантазія живе,
Коли ти вмієш мріяти, зумієш і творити,
Тоді все, зроблене тобою, оживе.
- Так просто! Лиш фантазія і мрія?
- Ще крапелька душі та вигадки краплинка,
Бажання крихта й до людей довір’я.
- Всім довіряти треба? І сусіду?
- Й сусіду також. Бідний він такий:
 Красу не любить, в чудеса не вірить
Таких, як він, не бійся – пожалій!
- Спасибі, не забуду я пораду,
Час повертатися додому, прощавай!

Немає коментарів:

Дописати коментар