Відокремлені уточнювальні члени речення
1. Лінгвістичне
спостереження.
Прочитайте
речення. Укажіть, яку роль виконують у них виділені слова і сполучення слів. Чи
можуть вони доповнювати, конкретизувати чи звужувати значення тих слів, після
яких стоять?
Сонце заходило
червоно, на вітер. (Гр. Тютюнник) Восени, перед вилітом у вирій, тривожиться й табунами збирається птаство.
(М. Стельмах) Справді було душно, аж жарко, так
душно. (Панас Мирний)
2. Перегляньте відео.
Робота з підручником. § 46 Опрацювання теоретичного матеріалу.
3. Виконання
вправ і завдань.
3.1.
Спишіть
речення, вставляючи замість крапок дібрані з довідки уточнюючі члени речення та
розставляючи розділові знаки. Поясніть уживання розділових знаків.
Внизу ... був присмерк. У серпні ...
смеркає дуже рано. (В. Арсеньєв) Край берега ... прив’язані човни. (Л. Глібов)
Звідти ... чуємо крізь садки: гуп-гуп! (О. Гончар)
Довідка: у затишку, та ще в похмурий день,
під деревами, згори десь.
3.2. Виконайте вправи 2, 6 (з § 46 ст. 159 - 160 )
Немає коментарів:
Дописати коментар