Вітаю на блозі словесника. Сподіваюся, що інформація буде цікавою та корисною для Вас

Вітаю на блозі

четвер, 2 березня 2023 р.

02.03.2023

 Двокрапка у безсполучниковому складному реченні

1. Перегляньте відео 


2. Опрацювати § 30, розібрати (усно) вправу 1 на ст. 106 (при потребі  звертайтеся за допомогою в групу).

3. Дослідження-моделювання з елементами класифікації. Змоделювати й записати уривки з поетичних творів Василя Симоненка, дібравши їхнє продовження з другого стовпчика. Визна­чити, у яких із них між частинами вживається кома, а в яких — двокрапка. Довести це за допомогою правил пунктуації.

1. Я тут один, мов у чужому краї...

2. Не розірвати цю холодну тишу...

3. Не бажаю я нічого, хочу тільки одного...

4. Осінній вечір морозом ди­хав...

5. Сусіди кажуть...

6. Дівчата кажуть...

7. Лягли шляхи нові, широкі й вольні...

Довідка:

...Стуку серця дорогого бі­ля серденька мого.

...Ніхто мене, як друг, не привіта.

...У небі місяць, немов п'я­так...

...парубок нічого...

...Степи, озера й ріки ожили.

...хлопець так собі...

...Вона міцна й похмура, мов граніт.

4. Робота з підручником. Виконати вправу 2 на ст. 106 (за умовою).
5. Домашнє завдання: вивчити правила § 30, виконати онлайн тестування
Повідомте учням
Код доступу 3573270
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Немає коментарів:

Дописати коментар