Вітаю на блозі словесника. Сподіваюся, що інформація буде цікавою та корисною для Вас

Вітаю на блозі

четвер, 13 березня 2025 р.

13.03.2025 (7 клас)

 

            Контрольна робота "Характер і доля людини" та

                               "Краса людських взаємин».                

                                             Досліджує мовлення  ГР4                                             

Виконайте завдання, правильні відповіді записуємо до зошита повністю.

 З 1-6 питання по 1 балу

1 У творі "Віють вітри, віють буйні..." Володимир Винниченко розповідає про

а)  дитячі страхи і здатність до співчуття

б) про вітри, які віють у різні пори року

в) про самотнього діда Петра

г)  про бідну кріпацьку родину

 

2 НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження щодо вірша «Кольорові миші»:

а) суд над Анною відбувається в ХVІІ столітті

б) сусід не розуміє таланту дівчинки Анни

в) сусідські діти закинули свої цяцьки

г) сусід сказав, що Анна літала на мітлі

 

3 Чому Яринка жила з дядьком та тіткою? ("Метелики в крижаних панцирах")

а) батьки загинули в автотрощі

б) для її здоров'я було потрібне чисте сільське повітря

в) мала проблеми у стосунках з мачухою

г)  батьки працювали за кордоном

 

4 Який парадокс був у стосунках Павла Степановича та учнів школи? (Анатолій Дімаров "На коні й під конем")

а) він міг бути другом кожному учневі, а батькам не скаржитися

б) він ніколи не кричав, але боялися його всі учні школи

в) він завжди відпускав без пояснень винного, а наказував невинних учнів

г)  він ніколи не робив записи у щоденник

 

5 Яка причина не дозволила Андріану ("Щоденник ельфа") поїхати у літній англомовний табір?

а) Мама не дала грошей на поїздку  

б) Тато травмувався і не міг ходити 

в) Табір скасували

г) Андріан сам передумав їхати до табору через дівчину, в яку закохався

 

6 Який висновок робить Андріан ("Щоденник ельфа") зі своїх літніх пригод?

а) Коли все летить шкереберть, то нічого не має сенсу 

б) Літо може бути чудовим, навіть якщо спочатку все виглядає безнадійно

в) Справжнє задоволення приносить лише відпочинок 

 г) Варто залишатися вдома і не ризикувати

 

7 Установіть відповідність між твором та словами-асоціаціями до них

(2 бали)

1 пограбування, крісло колісне, дощ, ДТП            А) «Кольорові миші»

2  сірий сусід, осінне листя, суддя,вирок               Б) "Щоденник ельфа"

3   дитина асфальту,квасолька,р.Стрий                  В)»Климко»

4  сіль, діжурка, сукня у троянди           Г) "Метелики в крижаних панцирах"

 

8 Назвіть героя та твір про якого автор дає таку характеристику    «…він владика, цар і бог над речами та людьми, де слово та плач його- закон для мами , тата…»(2 бали)

 

 9  Установіть відповідність між героєм та назвою твору (2 бали):

     1. Наталя Миколаївна             А) «Метелики в крижаних панцирах»
     2. Анна
                                      Б) «Климко»
     3. Андріан                                 В) «Кольорові миші»
   
 4. Санька                                   Г) «Щоденник ельфа»
                                                        Д) «Віють вітри, віють буйні»                                                                                       

                                

                                    Письмово взаємодіє ГР3

Напишіть лист одному із літературних героїв творів, що вивчалися в цій темі.(12 балів)

План листа до літературного героя

1. Вступ
Привітання (звернення до героя).

Представлення себе (коротко: хто ви, звідки, чому пишете).
Причина написання листа (захоплення твором, бажання поспілкуватися, питання до героя).
2. Основна частина
Враження від вчинків характеру героя.
Аналіз його дій та рішень у творі (підтримка чи критика).
Поради або запитання до героя.
Як його історія вплинула на вас або ваше життя. Чого ви навчилися в героя? Чи хотіли б мати такого друга?
3. Висновок
Подяка за відповідь (або надія, що герой відповість).
Побажання для героя (якщо доречно).
Прощання.

Немає коментарів:

Дописати коментар